Neverland
de Iulia Rugina
regia: Iulia Rugina
scenografia: Andreea Popa, costume: Laura Hincu
coregrafia: Oana Rasuceanu
concept: Iulia Rugina, Ioana Flora
light design scena: Alin Popa
light design video: Misu Ionescu
proiectie video: Viorel Petric
sound design: Dumitru Alexandru
one-woman-show cu actrita Ioana Flora
roluri aditionale: Eduard Haris, Alina Grigore
voci aditionale: Ion Rusu, Floriela Grapini, Eugen Matei Lumezianu, Dumitru Alexandru
1h 30 min.
NEVERLAND este un spectacol bazat pe un text original dezvoltat de scenarista si regizoarea de film Iulia Rugina, impreuna cu actrita Ioana Flora. NEVERLAND spune povestea Alexandrei, o tanara urmarita timp de 26 de ani, de la varsta de 16 ani, din 1992 pana in prezent, prin incursiuni in timp in spatiul ei privat, camera in care locuieste. E o privire pe furis in intimitatea unei femei, ce ii scoate la iveala traseul emotional pe parcursul vietii, vulnerabilitatea, fricile, iubirile, raportarea la locul din care provine si o dorinta de evadare, cronicizata in timp.
NEVERLAND pune lupa pe unul dintre cele mai discutate fenomene antropologice la nivel mondial, asa numita generatie Peter Pan. Desi mai putin resimtit in societatea romaneasca, oarecum traditionalista, generatia Peter Pan se refera la acea categorie de varst? care, potrivit studiilor recente, refuza sa isi asume normele sociale ce caracterizeaza de multe ori viata adulta in societatile dezvoltate economic, ajungand la varste de 30-40 de ani fara sa fi bifat realizari precum casatoria, un job stabil, copii, o casa sau posesiuni materiale importante.
Extrem de ancorat in realitatea sociala a Romaniei prezente, spectacolul propune si o dezbatere antropologica privind rolul femeii in societatea romaneasca post comunista.
NEVERLAND pune lupa pe unul dintre cele mai discutate fenomene antropologice la nivel mondial, asa numita generatie Peter Pan. Desi mai putin resimtit in societatea romaneasca, oarecum traditionalista, generatia Peter Pan se refera la acea categorie de varst? care, potrivit studiilor recente, refuza sa isi asume normele sociale ce caracterizeaza de multe ori viata adulta in societatile dezvoltate economic, ajungand la varste de 30-40 de ani fara sa fi bifat realizari precum casatoria, un job stabil, copii, o casa sau posesiuni materiale importante.
Extrem de ancorat in realitatea sociala a Romaniei prezente, spectacolul propune si o dezbatere antropologica privind rolul femeii in societatea romaneasca post comunista.