El Dorado
regia si coregrafia: Nicanor de Elia (Argentina)
univers sonor: Giovanni di Domenico (Italia)
proiectie video: Guillaume Bautista
lumini: Nicolas Zuraw et Hugo Oudin
costume: Sari Brunel
cu: Zuska Drobna (Slovacia), Moise Luneau (Franta), Maximo Pastor (Spania), Timothe Vallat (Franta), Tiare Salgado (Chile), Maria Smith (Brazilia)
55 min.
Si daca, in loc de instrumente, ne-am folosi de propriile brate ca si cand ar fi obiecte cu care sa jonglam?
De mai bine de un an, ne-am avantat in plin in arta jonglarii cu propriile corpuri.
Spectacolele noastre se bazeaza pe coregrafie. In El Dorado, grupul a devenit notiunea centrala. Un grup care evolueaza intr-un raport de joc al carui limbaj este manipularea corpurilor, iar implicarea fizica este absoluta. Combinand cele doua discipline, acrobatia si jongleria, intentia mea este sa creez un limbaj aflat la limita dintre circ si dans, detasandu-ma de obiectele traditionale de jonglerie si transformand corpul artistilor intr-un mijloc de expresie. (Nicanor de Elia, artist)
De mai bine de un an, ne-am avantat in plin in arta jonglarii cu propriile corpuri.
Spectacolele noastre se bazeaza pe coregrafie. In El Dorado, grupul a devenit notiunea centrala. Un grup care evolueaza intr-un raport de joc al carui limbaj este manipularea corpurilor, iar implicarea fizica este absoluta. Combinand cele doua discipline, acrobatia si jongleria, intentia mea este sa creez un limbaj aflat la limita dintre circ si dans, detasandu-ma de obiectele traditionale de jonglerie si transformand corpul artistilor intr-un mijloc de expresie. (Nicanor de Elia, artist)